Árajánlatok tálalása modern eszközökkel
A modern technológia lehetőséget ad arra, hogy az ajánlatokat sokkal hatékonyabban és vonzóbban mutasd be ügyfeleidnek. Az interaktív árajánlatok használata nemcsak hatékonyabbá teszi értékesítést, hanem jelentősen javítja az ügyfélélményt is.
Mi is az az interaktív árajánlat?
Az interaktív ajánlat egy web alapú reszponzív oldal, amit akár a telefonunkon is kényelmesen meg tudunk nézni. Lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy valós időben információhoz jussanak az kiküldött ajánlataikkal kapcsolatban.
Interaktív árajánlat vs PDF
A legtöbb vállalkozás még ma sem használja ki a modern technika nyújtotta lehetőségeket, és ragaszkodik az e-mailben kiküldött ajánlatokhoz. Ez a módszer azonban számos hátránnyal jár, hiszen az árajánlatunk gyakorlatilag követhetetlenné válik, így megfosztjuk magunkat azoktól az információktól, amelyek segíthetnek az értékesítésben.
Ezzel szemben az interaktív árajánlatok lehetőséget nyújtanak arra, hogy valós időben követhessük nyomon, hogy az ügyfelek mikor és hányszor nyitották meg az ajánlatot, illetve mennyi ideig nézték azt. Képeket, videókat, animációkat, és más dinamikus elemeket is elhelyezhetünk, amelyekkel nem csak informatívabbá, de vizuálisan is vonzóbbá tehetjük az árajánlatainkat. Nem utolsó sorban lehetőségünk van olyan tételeket is megjeleníteni benne, amit ha szeretne, ki tud választani az ügyfél és azzal együtt tudja elfogadni azt (tehát ezzel növeljük a kosárértékünket).
Milyen kérdésekre fogsz választ kapni egy interaktív árajánlatból?
Mennyi idő telt el az ajánlat elküldése és az első megnyitás között?
Mennyi idő telt el, amíg az ügyfél eldöntötte, hogy elfogadja-e az árajánlatot?
Hány módosítást kért az ajánlaton, és ezek hogyan befolyásolták a végösszeget?
Milyen visszajelzései voltak az ügyfélnek az árajánlattal kapcsolatban?
Ha ezekre a kérdésekre megkapod az őszinte választ, akkor folyamatosan jobb ajánlatokat készíthetsz, amelyek garantáltan sikeresebbek lesznek és nagyobb eséllyel fogadják el őket.
Az interaktív árajánlat további előnyei
Elfogadás egy gombnyomással: az ügyfél egy kattintással elfogadhatja az ajánlatot.
Biztonságos hozzáférés: az árajánlatok csak az URL ismeretében érhetők el, és jelszóval védhetők.
Brandre szabott: az ajánlatok egy letisztult, szép felületen jelennek meg, ahol a céges logót és a saját domain nevet is használhatjuk, növelve a professzionális megjelenést.
Nyomon követés: részletes statisztikákat kapunk arról, hogy mikor és hányszor nyitották meg az ajánlatot, mennyi ideig nézték, és hányszor töltötték le PDF formátumban.
Összegezzünk
A mai technológia már lehetővé teszi, hogy a vállalkozásunk sikeressége szempontjából fontos kérdésekre választ kapjunk, így miért ne élnénk vele? Ráadásul az ügyfelek szemében is vonzóbb egy ilyen web alapú árajánlat. Érdemes lecserélned tehát az elavult PDF-et és inkább interaktív ajánlatokat küldj az ügyfeleidnek!
Hogyan tudsz interaktív áeajánlatot küldeni?
Ajánlatkészítő szoftverünk, a Droposal segítségével pontosan ilyen modern árajánlatokat készíthetsz, ráadásul gyorsan és egyszerűen!
Próbáld ki most 14 napig díjmentesen: kattints ide!
Vagy kérj ingyenes bemutatót ide kattintva!