Ajánlatok tálalása modern eszközökkel: Interaktív ajánlat

A modern technológia lehetőséget ad arra, hogy az ajánlatokat sokkal hatékonyabban és vonzóbban mutasd be ügyfeleidnek. Az interaktív ajánlatok használata nemcsak hatékonyabbá teszi értékesítést, hanem jelentősen javítja az ügyfélélményt is.

Mi is az az interaktív ajánlat?

Az interaktív ajánlat egy web alapú reszponzív oldal, amit akár a telefonunkon is kényelmesen meg tudunk nézni. Lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy valós időben információhoz jussanak az kiküldött ajánlataikkal kapcsolatban.

Interaktív ajánlat vs PDF

A legtöbb vállalkozás még ma sem használja ki a modern technika nyújtotta lehetőségeket, és ragaszkodik az e-mailben kiküldött ajánlatokhoz. Ez a módszer azonban számos hátránnyal jár, hiszen az ajánlatunk gyakorlatilag követhetetlenné válik, így megfosztjuk magunkat azoktól az információktól, amelyek segíthetnek az értékesítésben.

Ezzel szemben az interaktív ajánlatok lehetőséget nyújtanak arra, hogy valós időben követhessük nyomon, hogy az ügyfelek mikor és hányszor nyitották meg az ajánlatot, illetve mennyi ideig nézték azt. Képeket, videókat, animációkat, és más dinamikus elemeket is elhelyezhetünk, amelyekkel nem csak informatívabbá, de vizuálisan is vonzóbbá tehetjük az ajánlatainkat. Nem utolsó sorban lehetőségünk van olyan tételeket is megjeleníteni benne, amit ha szeretne, ki tud választani az ügyfél és azzal együtt tudja elfogadni azt (tehát ezzel növeljük a kosárértékünket).

__wf_reserved_inherit

Milyen kérdésekre fogsz választ kapni egy interaktív ajánlatból?

  • Mennyi idő telt el az ajánlat elküldése és az első megnyitás között?

  • Mennyi idő telt el, amíg az ügyfél eldöntötte, hogy elfogadja-e az ajánlatot?

  • Hány módosítást kért az ajánlaton, és ezek hogyan befolyásolták a végösszeget?

  • Milyen visszajelzései voltak az ügyfélnek az ajánlattal kapcsolatban?

Ha ezekre a kérdésekre megkapod az őszinte választ, akkor folyamatosan jobb ajánlatokat készíthetsz, amelyek garantáltan sikeresebbek lesznek és nagyobb eséllyel fogadják el őket.

Az interaktív ajánlat további előnyei

  • Elfogadás egy gombnyomással: az ügyfél egy kattintással elfogadhatja az ajánlatot.

  • Biztonságos hozzáférés: az ajánlatok csak az URL ismeretében érhetők el, és jelszóval védhetők.

  • Brandre szabott: az ajánlatok egy letisztult, szép felületen jelennek meg, ahol a céges logót és a saját domain nevet is használhatjuk, növelve a professzionális megjelenést.

  • Nyomon követés: részletes statisztikákat kapunk arról, hogy mikor és hányszor nyitották meg az ajánlatot, mennyi ideig nézték, és hányszor töltötték le PDF formátumban.

Összegezzünk

A mai technológia már lehetővé teszi, hogy a vállalkozásunk sikeressége szempontjából fontos kérdésekre választ kapjunk, így miért ne élnénk vele? Ráadásul az ügyfelek szemében is vonzóbb egy ilyen web alapú ajánlat. Érdemes lecserélned tehát az elavult PDF-et és inkább interaktív ajánlatokat küldj az ügyfeleidnek!

Hogyan tudsz interaktív ajánlatot küldeni?

Ajánlatkészítő szoftverünk, a Droposal segítségével pontosan ilyen modern ajánlatokat készíthetsz, ráadásul gyorsan és egyszerűen!

Próbáld ki most 14 napig díjmentesen: kattints ide!

Vagy kérj ingyenes bemutatót ide kattintva!

Próbáld ki a Droposalt

14 napos ingyenes próba

Hűségidő nélkül

Próbáld ki a Droposalt

14 napos ingyenes próba

Hűségidő nélkül

A Droposal egy értékesítéstámogató alapú szoftver, központban az ajánlatkészítéssel, azok kiküldésével, és utánkövetésével.

Termék

A Droposal egy értékesítéstámogató alapú szoftver, központban az ajánlatkészítéssel, azok kiküldésével, és utánkövetésével.

Termék